Gastro akademie
Nejsme pouze specialisté na skvělá vína, ale naším cílem je poskytnout zákazníkům z oboru Gastro – Horeca komplexní poradenství pro rozvoj a efektivitu jejich podnikání.
Víme jak je těžké složité získat zaměstnance a spolupracovníky na odborné úrovni s motivací do práce a také jak složité bývá se něčím odlišit a zaujmout.
Proto jsme připravili koncept Gastro akademie, který Vám může ve vašem podnikání výrazně pomoci.
Akademie a poradenství pro gastro a hoteliéry
Podpora a pomoc vašim hotelovým a restauračním podnikům
Školení a testování personálu
Kvalitní školení a testování zaměstnanců je podmínkou pro úspěšný gastro provoz.
Ověření HoReCa dodavatelé
Ověření dodavatelé – osobní i profesní mnohaleté zkušenosti v oboru nám dovolují doporučit vám ověřené dodavatele služeb, výrobků a produktů spojených s vaším podnikáním.
Část produktů je dodávána přímo prostřednictvím naší rozvážky.
Podpora a pomoc vašim hotelovým a restauračním podnikům
Náš specialista Vám připraví návrh činností a opatření pro založení nové restaurace, restart stávajícího zařízení, provedeme „magic kauf“ analýzu činností zaměstnanců, pomoc s dokumentací danou předpisy, ekonomickou analýzu, doporučení ověřených dodavatelů vybavení, atd…
Řešení zcela nového gastronomického zařízení – Spoluvytvoření konceptu a návrhu jeho realizace
- Kriticky projdeme váš koncept, zhodnotíme jeho proveditelnost, zhodnotíme místní konkurenci, ekonomickou sílu regionu/místa, určíme cílové skupiny zákazníků.
- Po společné diskuzi koncept zhodnotíme, rozebereme a necháme vás rozhodnout o dalším postupu ….
- Navrhneme všechny nutné náležitosti vzhledem k předpisům, odhad nákladů, podmínky a povinnosti provozu restaurace, kavárny, hotelu či jiného pohostinství.
- Doporučíme dodavatele vybavení podle našich zkušeností a informací na trhu.
- Naši ověření partneři vám mohou pomoci s tvorbou webových stránek a on-line marketingem.
Naším cílem je, aby vás již nic zásadního nepřekvapilo, dopředu jste znali všechny souvislosti i nástrahy podnikání v gastronomii, včetně právních a váš projekt měl našlápnuto/namířeno k úspěchu.
Podnik s vámi otevřeme a rozjedeme. A následně nabízíme pravidelný i nepravidelný dohled na efektivním vedením ….
Poradenství u stávajících zařízení – podpora a řešení problematických oblastí
- Mystery shoping
Provedeme anonymně krátkodobé i opakované kontroly vašich služeb pro nezávislé hodnocení a případné zjištění nedostatků
- Zpracování, úprava nebo doplnění potřebných provozních dokumentů:
- Vytvoření konceptu nabídky, marketingová strategie s určením trhů
- Navržení, vypracování a tvorba jídelních a např. specializovaných Menu, nápojového lístku a vinné karty
- Vypracování cenových výměrů, vytvoření kalkulací pro jednotlivé úseky provozu včetně kalkulace produktu
- Nastavení marže, stanovení nákladové ceny
- Zpracování dokumentů standartu provozu zařízení
- Zpracovaní dokumentů HACCP, sanitačních řádů,
- Vytvoření pravidel při výrobních procesech provozu (Food and Beverage)
- Návrh a přijetí obchodních podmínek pro dodavatelsko-odběratelské vztahy
- Tvorba finančního plánu, řízení cash-flow
- Nastavení správné organizační struktury podniku s efektivitou pracovní doby
- Zhodnotíme účelnost prostoru a vybavení.
- Kuchyně
- Nastavíme správné principy skladování a dodržování HACCP
- Určíme správné procesy, včetně proškolení personálu.
- Rozčleníme pracovní prostor. Doporučíme správné vybavení
- VYTVOŘENÍ FINANČNÍHO PLÁNU
Struktura, obsah a stupeň podrobnosti finančního plánu závisí na velikosti Vašeho hotelu s počtem jednotlivých středisek nebo velikosti společnosti, která provozuje několik hotelů, či jiných provozů
Tzn. předem naplánovaných etapa, finanční analýza hotelu a shromažďování dat.
základní strategie plánování a formulace cílů.
dlouhodobý finanční plán
krátkodobý finanční plán a rozpočty
operativní finanční plán
projekt plánu, plán zisku
plánovaná finanční bilance
plán rozdělení zisku, úhrady ztrát, případně rozpracování investičního záměru
- BRANDING A PR HOTELU
Definice značky a pojmenování
Vizuální identita a vytvoření loga
Cíle značky a její obchodní linie (popis, odlišení, poslání a hodnoty značky)
Klíčové body prodeje
Komunikace značky a firemní obraz “corporate identity”
Školení a testování personálu
- Zajišťujeme komplexní zaškolení personálu a přímý dohled u klienta:
Školení – proškolíme Vaše zaměstnance v obsluze restauračního vybavení, v práci servisu restaurace, podávání, servisu vín a ostatních nápojů, přípravě a servírování kávy, přípravy základních koktejlů. Vytvoříme plány dalších školení a doporučíme vhodné odborné kurzy.
Umíme vyškolit zaměstnance v oborech :
- výkonné pozice v oblasti servisu = číšník, recepční, kuchař, pomocný pracovník
- výkonné pozice se specializací = barista, barman, sommeliér
- výkonné pozice z oblasti správy= pokojská
- vedoucí pozice středního managementu = supervizor, restaurant manager, spa manager apod.
Ověření HoReCa dodavatelé
Dodavatelé vína – jsme specializovaný velkoobchod s víny s nabídkou více než 400 druhů vín z celého světa
Toskánský BIO olivový olej Chiappini – jedinečný svými chuťovými vlastnostmi, velmi aromatický vhodný zejména na studenou kuchyni
Cider – spolupracujeme s vyhlášeným domácím výrobcem ciderů “Tátův sad”, jsme jejich obchodními zástupci pro vybrané regiony
Pivo
Láhvová piva minipivovarů
Káva
Farmářské sýry
Delikatesní uzenina a maso
Gastro vybavení – sklo, porcelán, nádobí a příbory